Wonder's Eten & Drinken

Stroke! Horeca Automatisering heeft meer dan 900 tevreden gebruikers in alle segmenten van de horeca: van dorpscafé tot internationale keten. Deze tevreden gebruikers zijn de basis van ons succes. Door de mond-tot-mond reclame groeit onze klantenkring gestaag en door praktische input van de werkvloer wordt ons pakket nog functioneler en gebruikersvriendelijker.

Eén van die tevreden gebruikers is Leon de Ruijter, bedrijfsleider bij Wonder's Heerhugowaard.
Wonder's heeft momenteel 4 filialen en in het najaar van 2011 wordt een vijfde vestiging geopend. Wonder's staat voor op en top gastvrijheid met betaalbare gerechten in een verrassende omgeving. Alle vestigingen zijn 7 dagen per week geopend van 10.00 uur in de ochtend tot rond de klok van 02.00 uur 's nachts. Wij spraken Leon 8 weken na de opening van de vestiging in Heerhugowaard waar hij samen met Tamara Buur de scepter zwaait en vroegen hem wat hij de grootste voordelen van het kassasysteem vindt.

Voordelen unTill kassa
De allergrootste voordelen van unTill zijn volgens Leon de flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid van de kassa. De kassa is zeer gemakkelijk in het gebruik en regelmatig zijn er updates en vernieuwingen die echt op de horeca ondernemer zijn toegespitst. Het personeel kan er letterlijk binnen 5 minuten mee aan de slag, want unTill denkt met een horeca instelling.

Maken jullie ook gebruik van de personeelsplanner / reserveringssysteem / webmanagement of andere extra opties zoals een ledenpas of koppeling met boekhoudsysteem?
Wij werken momenteel met webmanagement. Nu nog in een testfase, om het later in de andere vestigingen ook te implementeren.

Horecaplanner
Het is de bedoeling dat wij vanaf volgende maand met de Horecaplanner gaan werken. We gaan gebruik maken van de personeelsmodule om personeel in te roosteren en de uren rechtstreeks aan onze salarisadministratie door te geven. Ook staat het online reserveren hoog op ons verlanglijstje. De Horecaplanner lijkt hiermee aan al onze verwachtingen te voldoen.

Maken jullie gebruik van de handheld? Bijvoorbeeld op het terras of in de zaak. Wat zijn daar de voordelen van?
Wij werken met 5 handhelds, die ook altijd in gebruik zijn. De Terminals gaan lang mee en iedereen kan er goed mee werken. Voordeel is dat gasten sneller hun bestelling geserveerd krijgen. Er worden veel minder fouten gemaakt bij de bestelling aan tafel en er is realtime informatie over de beschikbaarheid van de producten. Tevens vermijd je hiermee wachtrijen voor de kassa. En het handigste is dat de handhelds precies hetzelfde werken als de "grote kassa" zodat iedereen er direct mee aan de slag kan.

Printerkoppelingen
Verder werken wij  met 2 printers in de keuken wat het overgeven van bonnen overbodig maakt en zodoende ook minder foutieve communicatie veroorzaakt.

Wat is je het meest bijgebleven of opgevallen sinds Wonder's een kassasysteem van unTill heeft?
Ik wilde een nieuwe medewerker het kassasysteem uitleggen en kreeg te horen dat ik niets hoefde te vertellen, omdat ze alles zo voor de hand liggend vind.
Ook komt het wel eens voor dat personeel met vragen komt of het iets niet zus of zo kan, zodat ze nog makkelijker en sneller kunnen werken. Ze zien dus zelf dat unTill heel veel mogelijkheden heeft en erg flexibel is.

Kortom; Er worden in ons bedrijf topprestaties verwacht en unTill leidt dit in goede banen. Wij doen het nooit meer voor minder!

LEES MEER REFERENTIES VAN UNTILL GEBRUIKERS

http://www.stroke-horeca.nl/uploads/images/pagina/Wonders_Heerhugowaard_243x293.png

Demo's

  • Bekijk hier demo’s van de
    diverse kassa oplossingen.

Downloads

  • Hier vind u brochures van
    verschillende producten.

Aanvragen